top of page
Computer with Graph

קרן ההשקעות IBI הכריזה על כניסה מאסיבית להשקעות נדל"ן בספרד

חברת IBI הודיעה השבוע על הקמת קרן השקעות בספרד בהיקף של 300 מיליון אירו. הקרן בשם IBI LION תגייס הון בישראל במסגרת קרן ריט ספרדית (Socimi). בקרן ישקיעו משקיעים כשירים וגופים מוסדיים, בראשם קרן ההשתלמות 'רום', הממומנת מתוך הפרשות עובדי הרשויות המקומיות, ותהיה שותפה בשותף הכללי.


נכס ראשון כבר נרכש בפאתי מדריד

הקרן כבר נכנסה לעסקה ראשונה של מרכז מסחרי בגודל כ-7,800 מ"ר, הכולל בתוכו שימושים ללוגיסטיקה, מעבדות, משרדים ומחסנים. הנכס מושכר לשוכרי משנה שונים מתחום התרופות, המאוגדים תחת שוכר מרכזי. הנכס נמצא בפאתי מדריד, בסמוך לשדה התעופה ועפ"י 'כלכליסט', הנכס יירכש ב-55 מיליון אירו ובתשואה של 6%. הקרן תמונף באמצעות הלוואות בנקאיות, במטרה לשפר את התשואה על הכסף.


צמיחה חיובית תוביל לעלייה במחירי הנדל"ן בספרד

לטענת נדב ברקוביץ, דירקטור ואנליסט נדל"ן ב- IBI בית השקעות, הקורונה יצרה הזדמנויות בספרד , בהשוואה לשאר מדינות אירופה וזאת בעיקר בתחום הנדל"ן. לטענתו, חברות אשר נאלצו לממש נכסים לטובת כסף נזיל, דחקו את המחירים מטה ויצרו הזדמנויות השקעה. בנוסף, ציין ברקוביץ, כי כל התחזיות של קרן המטבע העולמית מעידות כי כלכלת ספרד תהיה בצמיחה ניכרת בשנים 2021-2022 ומחירי הנדל"ן צפויים לעלות.


לצפייה בראיון המלא:

Comentarios


bottom of page